OBÓZ - WĄGROWIEC

Już wkrótce, w Wągrowcu w dniach 25 czerwca - 1 lipca 2022 r. odbędzie się jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i w pełni bezpieczny obóz piłkarski dla dziewcząt. Rodziców dzieci, które będą uczestniczyły w obozie w Wągrowcu prosimy o uważnie zapoznanie się z poniższymi informacjami. Każdy uczestnik musi posiadać:
- kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku
- oświadczenie RODO -
- podpisany regulamin obozu zarówno przez dziecko, jak i rodzica

Dokumenty (karta kwalifikacyjna, regulaminy, RODO) do pobrania TUTAJ

Koszt obozu: 1290 zł (płatne w dniu wyjazdu na obóz)

Lista uczestniczek:

1. Marianna Korulska 2011

2. Wiktoria Filipczak 2013

3. Tosia Meller 2012

4. Natalia Górska 2009

5. Julia Glińska 2009

6. Kaja Kępa 2010

7. Michalina Walczak 2012

8. Julia Buszka 2009

9. Maria Zakrzewska 2011

10. Martyna Michewicz 2009

11. Pola Pawłowska 2010

12. Maria Mrozik 2011

13. Julia Wolińska 2012

14. Lena Stec 2009

15. Patrycja Hejmej 2009

16. Maja Wiśniewska 2009

17. Patrycja Gwizdała 2008

18. Lena Figura 2008

19. Ola Figura 2008

20. Zuzia Zakrzewska 2010

21. Sara Graba 2010

22. Gabi Krzywoszyńska 2011

23. Lena Iwanowska 2009

24. Maja Maciejewska 2009

25. Amelia Szczawińska 2008

26. Tosia Ziorkowska 2012

27. Maria Kruczyńska 2012

28. Iga Prusecka 2009

29. Oliwia Kutera 2009

30. Zuzia Rucińska 2008

31. Amelia Sikora 2009

32. Julia Mrozińska 2009

33. Kalina Smolarz ?

34. Zuzia Nowacka 2011

35. Wiktoria Walukiewicz 2011

36. Wiktoria Zgrzeba 2009

37. Marika Popławska 2010

38. Michalina Spodniewska 2009

39. Julia Tomaszewska 2009

40. Amelia Brejecka 2008

Komunikat organizacyjny dla rodziców i zawodniczek w sprawie obozu piłkarskiego w Wągrowcu.

1. Organizator: UKS Tęcza Bydgoszcz

2. Miejsce: Wągrowiec, OSiR, ul. Kościuszki 59

3. Termin: 25.06.2022 - 01.07.2022 r.

4. Zbiórka w Wągrowcu - 25.06.2022 r. - SOBOTA - godz.13:30– 14:00

5. Odbiór dziecka: 01.07.2022 r. – piątek – godz. 14:00 – 16:00

6. Transport: własny

7. Co należy zabrać?

  • Wypełniona karta uczestnika oraz podpisane regulaminy i oświadczenia.
  • Obuwie: przynajmniej jedną parę korków na boiska z trawą naturalną i turfy na boisko Orlik, obuwie do biegania.
  • Ręczniki (najlepiej 3): min. 2 ręczniki „prysznicowe”.
  • Strój sportowy: min. 3 stroje na trening, tj. spodenki + koszulka z krótkim rękawem + 2 pary getrów, ochraniacze, rękawiczki do crossfitu.
  • Kurtka nieprzemakalna (ortalion), dres, bielizna termiczna, spodnie dresowe na trening.
  • Strój kąpielowy - 2 szt. + klapki + czepek / czapka z daszkiem
  • Kosmetyki i przybory toaletowe (mydło, szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic, chusteczki higieniczne, grzebień, szczotka, krem do opalania, pomadka nawilżająca do ust itp.).
  • Piżama, wygodna odzież na każdy dzień, bielizna osobista (majtki, skarpetki na każdy dzień).
  • Legitymacja szkolna z ważną pieczątką.
  • Suchy prowiant na drogę ( bez chipsów, gazowanych napojów), musy, małe wody, soczki.
  • Plecak na przenoszenie rzeczy, bidon, portfel.
  • Zeszyt 16-kartkowy + coś do pisania.
  • Leki jeśli dziecko przyjmuje wraz z zapisem jak i kiedy ma przyjmować.
  • Indywidualne osłony nosa i ust oraz niezbędne środki do dezynfekcji rąk.
  • Ewentualnie kieszonkowe (ok 100 zł), najlepiej w małych nominałach.
  • Ulubione Przytulanki, poduszki, gry karciane.
  • Dobry humor

8. Pozostałe, ważne sprawy:

  • Koszulki, spodenki, dresy, torby powinny być podpisane na metkach do kogo należą.
  • Zakaz spożywania chipsów, napojów gazowanych przez zawodniczki.
  • Prosimy, aby dzieci nie zabierały cennych przedmiotów np. konsole, tablety itp.
  • W godz. 19:00 – 18:30 obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych, które będą przechowywane w pokoju trenerów. Telefony będą wydawane na 30 min. w godz. 18:30 – 19:00
  • Rekomendujemy kontakt z dzieckiem jedynie wtedy, gdy uznają to Państwo za konieczne w godz. 18:30 – 19:00. W godzinach wieczornych 21:30 – 22:00 trenerzy są do Państwa dyspozycji, Facebook zostanie zaktualizowany po przyjeździe.

9. Kadra szkoleniowa:

  • Patryk Szymczak – kierownik (tel. 500 015 934)
  • Michał Gliński (tel. 505 303 867)
  • Karolina Bietracka (tel. 668 987094)
  • Weronika Arkuszewska (tel. 792 700 265)

10. Orientacyjny plan dnia:

- 07:30 - 08:00 - pobudka

- 08:00 - 08:50 - śniadanie

- 08:50 - 09:30 - przygotowanie do treningu, sprawdzanie czystości

- 09:30 - 11:30 - trening

- 11:30 - 13:00 - regeneracja

- 13:00 - 13:45 - obiad

- 13:45 - 15:00 - odpoczynek

- 15:00 - 16:00 - zajęcia teoretyczne

- 16:00 - 17:30 - trening - w zależności od planu treningowego

- 17:30 - 18:00 - toaleta po treningu

- 18:00 - 19:00 - kolacja

- 19:00 - 21:15 - zajęcia ogólnorozwojowe - w zależności od planu treningowego

- 21:15 - 22:00 - toaleta wieczorna

- 22:00 - 06:00 - cisza nocna

Gwarantujemy profesjonalne treningi i doskonałą zabawę!


 

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości