Już wkrótce, w Wągrowcu w dniach 25 czerwca - 1 lipca 2022 r. odbędzie się jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i w pełni bezpieczny obóz piłkarski dla dziewcząt. Rodziców dzieci, które będą uczestniczyły w obozie w Wągrowcu prosimy o uważnie zapoznanie się z poniższymi informacjami. Każdy uczestnik musi posiadać:
- kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku
- oświadczenie RODO -
- podpisany regulamin obozu zarówno przez dziecko, jak i rodzica
Dokumenty (karta kwalifikacyjna, regulaminy, RODO) do pobrania TUTAJ.
Koszt obozu: 1290 zł (płatne w dniu wyjazdu na obóz)
Lista uczestniczek:
1. Marianna Korulska 2011
2. Wiktoria Filipczak 2013
3. Tosia Meller 2012
4. Natalia Górska 2009
5. Julia Glińska 2009
6. Kaja Kępa 2010
7. Michalina Walczak 2012
8. Julia Buszka 2009
9. Maria Zakrzewska 2011
10. Martyna Michewicz 2009
11. Pola Pawłowska 2010
12. Maria Mrozik 2011
13. Julia Wolińska 2012
14. Lena Stec 2009
15. Patrycja Hejmej 2009
16. Maja Wiśniewska 2009
17. Patrycja Gwizdała 2008
18. Lena Figura 2008
19. Ola Figura 2008
20. Zuzia Zakrzewska 2010
21. Sara Graba 2010
22. Gabi Krzywoszyńska 2011
23. Lena Iwanowska 2009
24. Maja Maciejewska 2009
25. Amelia Szczawińska 2008
26. Tosia Ziorkowska 2012
27. Maria Kruczyńska 2012
28. Iga Prusecka 2009
29. Oliwia Kutera 2009
30. Zuzia Rucińska 2008
31. Amelia Sikora 2009
32. Julia Mrozińska 2009
33. Kalina Smolarz ?
34. Zuzia Nowacka 2011
35. Wiktoria Walukiewicz 2011
36. Wiktoria Zgrzeba 2009
37. Marika Popławska 2010
38. Michalina Spodniewska 2009
39. Julia Tomaszewska 2009
40. Amelia Brejecka 2008
Komunikat organizacyjny dla rodziców i zawodniczek w sprawie obozu piłkarskiego w Wągrowcu.
1. Organizator: UKS Tęcza Bydgoszcz
2. Miejsce: Wągrowiec, OSiR, ul. Kościuszki 59
3. Termin: 25.06.2022 - 01.07.2022 r.
4. Zbiórka w Wągrowcu - 25.06.2022 r. - SOBOTA - godz.13:30– 14:00
5. Odbiór dziecka: 01.07.2022 r. – piątek – godz. 14:00 – 16:00
6. Transport: własny
7. Co należy zabrać?
- Wypełniona karta uczestnika oraz podpisane regulaminy i oświadczenia.
- Obuwie: przynajmniej jedną parę korków na boiska z trawą naturalną i turfy na boisko Orlik, obuwie do biegania.
- Ręczniki (najlepiej 3): min. 2 ręczniki „prysznicowe”.
- Strój sportowy: min. 3 stroje na trening, tj. spodenki + koszulka z krótkim rękawem + 2 pary getrów, ochraniacze, rękawiczki do crossfitu.
- Kurtka nieprzemakalna (ortalion), dres, bielizna termiczna, spodnie dresowe na trening.
- Strój kąpielowy - 2 szt. + klapki + czepek / czapka z daszkiem
- Kosmetyki i przybory toaletowe (mydło, szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic, chusteczki higieniczne, grzebień, szczotka, krem do opalania, pomadka nawilżająca do ust itp.).
- Piżama, wygodna odzież na każdy dzień, bielizna osobista (majtki, skarpetki na każdy dzień).
- Legitymacja szkolna z ważną pieczątką.
- Suchy prowiant na drogę ( bez chipsów, gazowanych napojów), musy, małe wody, soczki.
- Plecak na przenoszenie rzeczy, bidon, portfel.
- Zeszyt 16-kartkowy + coś do pisania.
- Leki jeśli dziecko przyjmuje wraz z zapisem jak i kiedy ma przyjmować.
- Indywidualne osłony nosa i ust oraz niezbędne środki do dezynfekcji rąk.
- Ewentualnie kieszonkowe (ok 100 zł), najlepiej w małych nominałach.
- Ulubione Przytulanki, poduszki, gry karciane.
- Dobry humor
8. Pozostałe, ważne sprawy:
- Koszulki, spodenki, dresy, torby powinny być podpisane na metkach do kogo należą.
- Zakaz spożywania chipsów, napojów gazowanych przez zawodniczki.
- Prosimy, aby dzieci nie zabierały cennych przedmiotów np. konsole, tablety itp.
- W godz. 19:00 – 18:30 obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych, które będą przechowywane w pokoju trenerów. Telefony będą wydawane na 30 min. w godz. 18:30 – 19:00
- Rekomendujemy kontakt z dzieckiem jedynie wtedy, gdy uznają to Państwo za konieczne w godz. 18:30 – 19:00. W godzinach wieczornych 21:30 – 22:00 trenerzy są do Państwa dyspozycji, Facebook zostanie zaktualizowany po przyjeździe.
9. Kadra szkoleniowa:
- Patryk Szymczak – kierownik (tel. 500 015 934)
- Michał Gliński (tel. 505 303 867)
- Karolina Bietracka (tel. 668 987094)
- Weronika Arkuszewska (tel. 792 700 265)
10. Orientacyjny plan dnia:
- 07:30 - 08:00 - pobudka
- 08:00 - 08:50 - śniadanie
- 08:50 - 09:30 - przygotowanie do treningu, sprawdzanie czystości
- 09:30 - 11:30 - trening
- 11:30 - 13:00 - regeneracja
- 13:00 - 13:45 - obiad
- 13:45 - 15:00 - odpoczynek
- 15:00 - 16:00 - zajęcia teoretyczne
- 16:00 - 17:30 - trening - w zależności od planu treningowego
- 17:30 - 18:00 - toaleta po treningu
- 18:00 - 19:00 - kolacja
- 19:00 - 21:15 - zajęcia ogólnorozwojowe - w zależności od planu treningowego
- 21:15 - 22:00 - toaleta wieczorna
- 22:00 - 06:00 - cisza nocna
Gwarantujemy profesjonalne treningi i doskonałą zabawę!