Już wkrótce, w Wągrowcu w dniach 30 czerwca - 5 lipca 2024 r. odbędzie się jedyny w swoim rodzaju, niepowtarzalny i w pełni bezpieczny obóz piłkarski dla dziewcząt.
ZAPISY: Weronika Arkuszewska (tel. 792 700 265)
Rodziców dzieci, które będą uczestniczyły w obozie w Wągrowcu prosimy o uważne zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz pobranie, podpisanie i dostarczenie dokumentów obozowych do trenerów.
Każdy uczestnik musi posiadać:
- kartę kwalifikacyjną uczestnika wypoczynku
- oświadczenie RODO -
- podpisany regulamin obozu zarówno przez dziecko, jak i rodzica
Dokumenty do pobrania będą w dniu 5 czerwca. Należy je przywieźć do Wągrowca i przekazać opiekunom.
Koszt: 1 600 zł (finanse zabieramy do Wągrowca razem z dokumentacją). W przypadku rezygnacji z obozu po 1.06.2024 r. rodzic zobowiązany jest zapłacić opłatę administracyjną w wysokości 650 zł na konto klubu.
Komunikat organizacyjny dla rodziców i zawodniczek w sprawie obozu piłkarskiego w Wągrowcu.
1. Organizator: UKS Tęcza Bydgoszcz
2. Miejsce: Ośrodek Łodzianka, Wągrowiec
3. Termin: 30.06-05.07.2024 r.
4. Zbiórka w Wągrowcu - 30.06.2024 r. - niedziela - godz.15:00
5. Odbiór dziecka: 05.07.2024 r. – piątek – od godz. 16:00 do 17:30
6. Transport: własny
7. Co należy zabrać?
- Wypełniona karta uczestnika oraz podpisane regulaminy i oświadczenia.
- Obuwie: przynajmniej jedną parę korków na boiska z trawą naturalną i turfy na boisko Orlik, obuwie do biegania.
- Ręczniki (najlepiej 3): min. 2 ręczniki „prysznicowe”.
- Strój sportowy: min. 3 stroje na trening, tj. spodenki + koszulka z krótkim rękawem + 2 pary getrów, ochraniacze, rękawiczki do crossfitu.
- Kurtka nieprzemakalna (ortalion), dres, bielizna termiczna, spodnie dresowe na trening.
- Strój kąpielowy - 2 szt. + klapki + czepek / czapka z daszkiem
- Kosmetyki i przybory toaletowe (mydło, szczoteczka i pasta do zębów, żel pod prysznic, chusteczki higieniczne, grzebień, szczotka, krem do opalania, pomadka nawilżająca do ust itp.).
- Piżama, wygodna odzież na każdy dzień, bielizna osobista (majtki, skarpetki na każdy dzień).
- Legitymacja szkolna z ważną pieczątką.
- Suchy prowiant na drogę ( bez chipsów, gazowanych napojów), musy, małe wody, soczki.
- Plecak na przenoszenie rzeczy, bidon, portfel.
- Zeszyt 16-kartkowy + coś do pisania.
- Leki jeśli dziecko przyjmuje wraz z zapisem jak i kiedy ma przyjmować.
- Indywidualne osłony nosa i ust oraz niezbędne środki do dezynfekcji rąk.
- Ewentualnie kieszonkowe (ok 100 zł), najlepiej w małych nominałach.
- Ulubione Przytulanki, poduszki, gry karciane.
- Dobry humor
8. Pozostałe, ważne sprawy:
- Koszulki, spodenki, dresy, torby powinny być podpisane na metkach do kogo należą.
- Zakaz spożywania chipsów, napojów gazowanych przez zawodniczki.
- Prosimy, aby dzieci nie zabierały cennych przedmiotów np. konsole, tablety itp.
- W godz. 19:00 – 18:30 obowiązuje zakaz korzystania z telefonów komórkowych, które będą przechowywane w pokoju trenerów. Telefony będą wydawane na 30 min. w godz. 18:30 – 19:00
- Rekomendujemy kontakt z dzieckiem jedynie wtedy, gdy uznają to Państwo za konieczne w godz. 18:30 – 19:00. W godzinach wieczornych 21:30 – 22:00 trenerzy są do Państwa dyspozycji, Facebook zostanie zaktualizowany po przyjeździe.
10. Orientacyjny plan dnia:
- 07:30 - 08:00 - pobudka
- 08:00 - 08:50 - śniadanie
- 08:50 - 09:30 - przygotowanie do treningu, sprawdzanie czystości
- 09:30 - 11:30 - trening
- 11:30 - 13:00 - regeneracja
- 13:00 - 13:45 - obiad
- 13:45 - 15:00 - odpoczynek
- 15:00 - 16:00 - zajęcia teoretyczne
- 16:00 - 17:30 - trening - w zależności od planu treningowego
- 17:30 - 18:00 - toaleta po treningu
- 18:00 - 19:00 - kolacja
- 19:00 - 21:15 - zajęcia ogólnorozwojowe - w zależności od planu treningowego
- 21:15 - 22:00 - toaleta wieczorna
- 22:00 - 06:00 - cisza nocna
Gwarantujemy profesjonalne treningi i doskonałą zabawę!